ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია სასტუმროებისა და ტურიზმისთვის
ჩვენი მარკეტინგული სტრატეგიები ინდივიდუალურია, ისევე როგორც თითოეული სასტუმრო.
რა არის ციფრული მარკეტინგი და რას ნიშნავს ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია სასტუმროებისთვის?
ციფრული მარკეტინგი ბიზნესის, ამ შემთხვაში კი სასტუმროს რეკლამირების საშუალებაა სხვადასხვა ონლაინ არხებზე. ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია გეგმავს, რა საშუალებებით და რომელ ონლაინ არხებზე უფრო ეფექტურია ბიზნესის რეკლამირება, რათა უკეთესად მიაღწიოს სასურველ სამიზნე აუდიტორიამდე. სასტუმროს ბიზნესისათვის, ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია მოიცავს სასტუმროს უპირატესობების გამოკვეთას და იმ ონლაინ შესაძლებლობების აღმოჩენას, რომელიც მას საკუთარ სამიზნე აუდიტორიასთან - მოგზაურებთან დააკავშირებს.
რატომ სჭირდება თქვენს სასტუმროს ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია?
იმისათვის, რომ წარმატებული ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია აწარმოოთ, თავდაპირველად უნდა განსაზღვროთ თქვენი სასტუმროს საჭიროებები და მათ რეალისტური მიზნები შეუსაბამოთ. მიზნები შეიძლება იყოს როგორც პირდაპირი ჯავშნებიდან მიღებული მოგების ზრდა , ასევე, სადღესასწაულო ფართის გაყიდვების ზრდა x%-ით (YOY), ან საძიებო სისტემებში თქვენი გამოჩენის სიხშირის გაუმჯობესება (SERPs). არ აქვს მნიშვნელობა თქვენს მიზანს, შედეგის მისაღწევად სტრატეგია გჭირდებათ.
სასტუმროს წარმატებული ციფრული სტრატეგიის კომპონენტები
სასტუმროს ციფრული სტრატეგია მხოლოდ პირდაპირი ჯავშნების მოზიდვაზე, ან სოციალურ ქსელებზე არ უნდა იყოს ორიენტირებული. საჭიროა ერთიანი ხედვა როგორც გაყიდვებსა და მარკეტინგში, ასევე სერვისსა და სტუმრის გამოცდილებაში. მხოლოდ ამ შემთხვევაში მოიტანს ციფრული სერვისები რეალურ შედეგსა და მოგებას.
როგორ ვმუშაობთ
გვესმის
ვაანალიზებთ ჩვენი მომხმარებლების პროდუქტებს, ძირითად კონკურენტებს, ამჟამინდელ მდგომარეობასა და ბიზნესის გამოწვევებს.
განსაზღვრა
განვსაზღვრავთ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიას, რომელიც ნათლად გამოკვეთავს მიზნებსა და შედეგებს (KPIs), რეკომენდაციებსა და პასუხისმგებლობებს.
მიწოდება
ვახორციელებთ სტრატეგიას სრულად ან ნაწილობრივ, მომხმარებლის საჭიროებების შესაბამისდ.
ციფრულ სტრატეგიის შედეგები
1
პირდაპირი და სრული ჯავშნების ზრდა
2
სასტუმროს დამატებითი სერვისებისგან შემოსავლის ზრდა
3
ონლაინ რეპუტაციის გაუმჯობესება
4
ონლაინ დაჯავშნის (OTA) და საძიებო სისტემებზე რეიტინგის ზრდა
5
სტუმრის ლოიალობის და კმაყოფილების ზრდა
რას გთავაზობთ

SEO -დან OTA-მდე, ვებგვერდის ოპტიმიზაციას სოციალურ მედიასთან. Cordie-ს
ონლაინ მარკეტინგული მიდგომა დაგეხმარებათ, გაზარდოთ თქვენი სასტუმროს წარმოდგენა ციფრულ სამყაროში, თქვენთვის ყველაზე შესაფერისი გზებით. თქვენს სასტუმროზე მორგებული ციფრული მარკეტინგული გეგმა მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს:


ვებგვერდის ვიზიტორთა
ქცევა მომხმარებლად
ონლაინ დაჯავშნის
OTA მენეჯმენტი
საძებო სისტემების
ოპტიმიზაცია
Pay Per Click
სტრატეგიის ოპტიმიზაცია
კონტენტის შექმნა
და კოპირაითინგი
სოციალური
მედიის მართვა
ადგილობრივი
ძიების ოპტიმიზაცია
Email მარკეტინგი,
ანგარიშები და ანალიტიკა
დაგვიკავშირდით
დაგვიკავშირდით თუ გსურთ ეფექტური ციფრული მარკეტინგული კამპანიის შექმნა, რომელიც დაგაკავშირებთ პოტენციურ მომხმარებლებთან და მოიზიდავს ჯავშნებს თქვენი სასტუმროსათვის. ჩვენ სიამოვნებით გაგესაუბრებით.
შპს ჰოსპიტალიტი ჰაბ
თბილისი, საქართველო
სწრაფი ლინკები
რას ვაკეთებთ
+995 (32) 2 830 100
hello@cordie.co
ყოველკვირეული რჩევები და სიახლეები მასპინძლობის მარკეტინგიდან
ჩვენი ონლაინ-პორტალი სტუმარ-მასპინძლობის შესახებ : HospitalityHub.Ge