მაქსიმალური სასტუმროს ჯავშნები ონლაინ სააგენტოებისგან (OTA)

გამოიყენეთ ონლაინ აგენტები მათი
მაქსიმალური პოტენციალით

OTA ოპტიმიზაციის
უპირატესობები



გადაინაცვლებთ წინა პოზიციაზე

უკეთ მოერგებით საძიებო სისტემას

გაზრდით მომხმარებლის კმაყოფილებას
იცით თქვენი ქულა OTA-ზე?
თქვენ შეგიძლიათ გაზარდოთ შეფასება 100%-ით და ჯავშნების რაოდენობა 18%-ით.




18%
გსურთ მიიღოთ მეტი შემოსავალი
ონლაინ აგენტებისგან? (OTA)?
ჩვენ ვეხმარებით სასტუმროებს, კერძო აპარტამენტებს და guest house-ებს გაზარდონ ონლაინ აგენტებისგან მიღებული ჯავშნების რაოდენობა ფასის და პირობების ცვლილების გარეშე. მოვახდენთ თქვენი საკუთრების გაუმჯობესებას ონლაინ სააგენტოების ვებგვერდებზე, რაც მოგიზიდავთ მეტ კორპორაციულ ჯავშანს. ხოლო თქვენი ვებგვერდიდან - მეტ პირდაპირ ჯავშანს, რაც საერთო ჯამში გაზრდის თქვენს დატვირთვასა და მოგებას.
როგორ დაგეხმარებით
ჩვენ დავაჩქარებთ თქვენს გაყიდვებს და დაგეხმარებით,
მიიღოთ მეტი შემოსავალი შემდეგი ონლაინ აგენტებისგან:

როგორ ვაკეთებთ ამას?
ჩვენ ვიყენებთ პროფესიონალური პროგრამირების საშუალებების კომბინაციას რათა დავრწმუნდეთ, რომ თქვენს საკუთრებას კარგი ხილვადობა აქვს. ვახდენთ თქვენი პროფილის ოპტიმიზაციას, ვქმნით ეფექტურ ტექსტებს და ვამატებთ პროფესიონალურ ფოტოებს, რათა კარგად მოერგოთ თანამედროვე ბაზრის მოთხოვნებს.
სერვისები
ონლაინ აგენტები მუდმივად ცვლიან თავიანთი მუშაობის ფორმატს. ჩვენი მენეჯერები უზრუნველყოფენ, რომ არ ჩამორჩეთ ცვლილებებს და თქვენს ონლაინ პროფილს მაქსიმალური ხილვადობა ჰქონდეს ყველა ეტაპზე. ჩვენი სერვისი მოიცავს შემდეგ ეტაპებს:
დისტრიბუციის სტრატეგია
ჩვენ შევქმნით თქვენი სასტუმროს ონლაინ დისტრიბუციის სტრატეგიას, მოგიძებნით თქვენთვის შესაფერის ონლაინ აგენტებს, რაც ხშირ შემთხვევაში , საკმაოდ რთულია. მნიშვნელოვანია, სასტუმრო მინიმუმ ორზე მეტ ონლაინ დაჯავშნის საიტზე იყოს წარმოდგენილი, თუმცა აუცილებელია თითოეულ მათგანზე კონკრეტული გაყიდვის სტრატეგიის ქონა. ჩვენი მენეჯერები დაგეხმარებიან განავითაროთ სწორი სტრატეგია ონლაინ-აგენტებთან მიმართებაში და თქვენი სასტუმროს ხილვადობა იყოს მაღალი. ხელს შეგიწყობთ, მოიზიდოთ სტუმრები მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან.
OTA კონტენტ მენეჯმენტი
უბრალოდ რეგისტრაცია და მომხმარებლის მოლოდინი არასწორი სტრატეგიაა ონლაინ ჯავშნების მისაღებად . აუცილებელია, სწორი მენეჯმენტი ონლაინ აგენტებთან. ჩვენ განვაახლებთ თქვენს OTA კონტენტს თქვენს ნაცვლად და უზრუნველვყოფთ, რომ განთავსებული ინფორმაციით რაც შეიძლება მეტი ვიზიტორი გადააქციოთ მომხმარებლად. გავაუმჯობესებთ თქვენს კონტენტ მენეჯმენტს, ფოტოგრაფიასა და საკუთრების აღწერას.
რეაგირების სტრატეგია
მოგზაურების 92% ყურადღებას აქცევს სასტუმროს შეფასებებს ისეთ გვერდებზე, როგორიცაა TripAdvisor. OTA რევიუები ხშირ შემთხვევაში სანდოა, რადგან მომხმარებელს შეფასება მხოლოდ სერვისით სარგებლობის შემდეგ შეუძლია. სამწუხაროდ, სასტუმროს მენეჯერების მხოლოდ 36% პასუხობს საკუთარ შეფასებებს ონლაინ სააგენტოებზე. მნიშვნელოვანია, დიდი ყურადღება დაუთმოთ თქვენს ონლაინ შეფასებებს და რეპუტაციას, რაშიც ჩვენ დაგეხმარებით.

დაგვეკონტაქტეთ
სწრაფი ლინკები
რას ვაკეთებთ
+995 (32) 2 830 100
hello@cordie.co
ყოველკვირეული რჩევები და სიახლეები მასპინძლობის მარკეტინგიდან
ჩვენი ონლაინ-პორტალი სტუმარ-მასპინძლობის შესახებ : HospitalityHub.Ge
Hospitality Hub LLC

United Kingdom
Stanmore House 15-19 Church Road, Stanmore, Middlesex

Georgia
2nd turn Shatberashvili Street, 2, Tbilisi